zaterdag 27 augustus 2016

De toilettas

Al een tijdje was ik op zoek naar een toilettas voor het ventje. De tassen die ze voor kinderen verkopen zijn of te laag (met al die flessen), of te duur, of te lelijk. Daarom ging ik zelf maar even aan de slag. Dit stofje (geplastificeerd katoen) lag al een tijdje in mijn stoffenbak te wachten. Het stofje zou eigenlijk een kliederschort worden, maar het bleek toch een toilettas te worden. Ook leuk! Ik gebruikte geen patroon, maar heb gewoon zelf iets in elkaar gezet dat hoog genoeg is.


Inmiddels is de tas mee geweest op vakantie en ik kan u vertellen dat hij het erg leuk heeft gehad. Hij doet het goed!


In diezelfde naaisessie maakte ik ook een vlaggenlijn op bestelling. Wat is dat veel werk zeg! Daar heb ik me wel een beetje op verkeken. Maar goed, het resultaat mocht er zijn!



1 opmerking:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...