zaterdag 6 december 2014

Kerstkaartjes

Vorig jaar wilde ik een keer iets anders versturen dan de standaard kerstkaartjes die je in de winkel koopt. Ik sloeg aan het vilten en dit was het resultaat.
De ondergrond is een dik stuk vilt van ongeveer 15x15cm. Met wolvilt en een viltnaald heb ik de figuurtjes op de ondergrond geprikt. Voor sommige stukken heb ik gewoon knutselvilt gebruikt. Het is echt heel simpel en kost niet extreem veel tijd. Fouten kun je steeds herstellen, dus je hoeft niet bang te zijn dat je materiaal verprutst.











 



Dit jaar wil ik graag met de naaimachine kerstfiguren op papieren kaartjes maken. Geen idee of dat lukt, ik laat het jullie weten!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...