zondag 7 september 2014

Mijn nieuwe favoriete tas is af!

Ongeveer een jaar geleden zag ik ineens dat een paar straten verderop een piepklein stoffenwinkeltje zit. Ik zag een stuk gebreide stof voor 1 euro. Ik had nog geen idee wat ik ermee ging maken, maar zo'n mooi stofje kon ik toch niet zomaar aan zijn lot overlaten! ;)


In december kreeg ik ineens een idee wat ik met deze stof zou doen. Het moest een schoudertas worden. Bij de vorige schoudertas die ik maakte, was ik iets te enthousiast en móést het in een keer af. Gelukkig had ik dit keer meer geduld.
Stukje bij beetje kreeg de tas vorm. Ik ben nog steeds niet goed in het lezen van patronen en vooral niet in het volgen van patronen. Misschien heeft mijn eigenwijzigheid (nieuw woord?) er iets mee te maken :)



Zoals je ziet lukte de rits niet helemaal, de zwarte stof had te veel stretch. Dat weet ik dan weer als ik een volgende keer stof moet kiezen.


 Ik denk dat ik deze winter wel doorkom met deze tas! Het kriebelt trouwens alweer, want hier moet natuurlijk ook een telefoonhoesje of portemonnee bij...


Gebreide stof: Winkeltje hier om de hoek
Zwarte stof: Stoffenspektakel
Fournituren: Hema en markt

1 opmerking:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...