zaterdag 6 september 2014

Telefoonhoesje. Omdat het kan.

Vanaf het begin van de zomervakantie stond een telefoonhoesje op mijn to do-lijstje. Het schoot er iedere keer bij in. Geen zin, drukker met andere dingen, geen inspiratie, je kent het wel.
De allerlaatste zondag van mijn vakantie moest het dan dus toch gebeuren. Ik had nog steeds weinig inspiratie, dus werd het een simpel model met vasten gehaakt. De houten knoop maakt het wel af vind ik!


Het garen heb ik uit Oostenrijk. Ik ben er ook een deken van granny's van aan het haken, die schiet overigens nog niet zo op. Maar de lange donkere avonden komen er weer aan. Dan komt het vast wel goed met die deken!



Intussen heb ik ook de tijd genomen om m'n blog op te frissen. Het ziet er zo wat strakker uit, wat vinden jullie?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...