donderdag 23 april 2015

Nieuwe labels

Al een tijdje was ik niet tevreden met mijn innaailabels. Als ze een paar keer in de was geweest waren, begonnen ze te vervagen en te rafelen. Na lang zoeken kwam ik terecht op de website www.linten-atelier.nl. Ik plaatste mijn naam haaks op het lint en het ziet er prachtig uit!



Nu had ik alleen nog een projectje nodig om mijn label uit te kunnen proberen. Gelukkig was er een collega net vader geworden van een zoon. Deze stof heb ik van het stoffenspektakel en ik heb hem ook in het grijs. Vanaf morgen heb ik verlof, dus ik verwacht dat er nog wel een aantal kleertjes voorbij zullen komen met dit stofje!
De binnenkant heb ik trouwens gemaakt van Taslan, waterafstotend, dus de kleertjes blijven mooi.



De slab is verstuurd, op naar de volgende projectjes!

2 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...