zaterdag 25 april 2015

Zomerhoedje

Als je dan weer eens om 5 uur 's ochtends wakker wordt, heb je tenminste wel tijd om aan belangrijke dingen te denken. Een zomerhoedje voor 'Henkie' bijvoorbeeld. Je kunt bijna niet meer zonder (dacht ik om 5 uur 's ochtends). Een paar uur later was er minder urgentie, maar het patroon zat toch al in m'n hoofd.



Nu lijkt het me niet heel prettig om in een maxicosi te zitten, laat staan met stofjes die dubbel zitten aan de achterkant. Daarom heb ik geen truitjes gemaakt met capuchon (hoewel ik die erg leuk vind) en maakte ik dit hoedje zonder rand aan de achterkant. Het patroon heb ik zelf getekend en het kwam erg mooi uit. Aan de achterkant heb ik een elastiek ingenaaid, zodat het hoedje ook nog blijft zitten.
Hij is omkeerbaar, dus eigenlijk zijn het twee zomerhoedjes!


Laat de zomer (en de kleine) maar komen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...