vrijdag 19 februari 2016

One to Hug

Er is een lief meisje geboren. En lieve meisjes verdienen lieve kraamcadeaus.
Het was wel een beetje een last-minute projectje. Ik heb ervoor gekozen om maar 1 stofje te gebruiken, omdat de binnenkant zo heerlijk zacht is. De mouwen maakte ik iets langer, zodat je aan de buitenkant ook iets te knuffelen hebt.


Ik had snel even een foto gemaakt met mijn telefoon, om later nog betere foto's te maken. Helaas had ik die tijd nodig voor nieuwe knopen. Ik had kamsnaps gebruikt, maar dat kan natuurlijk helemaal niet als je stretchstof niet verstevigt. De kamsnaps vlogen er dus bij de eerste keer openen al uit en ik moest snel iets nieuws bedenken. Gelukkig had ik nog een stof-knopensetje van de hema liggen. Dus in plaats van deze kamsnaps zitten er nu prachtige knopen op die perfect passen bij het randje eromheen!
O, en als we het dan toch over foutjes hebben, in de haast knipte ik het rugpand in twee delen...
Voor een eerste versie vind ik hem toch goed geslaagd! (en het lieve meisje was er blij mee, althans, haar ouders)


Stof: Groene stretch sweater borg van PiekeWieke
Zelfgemaakte biais van een katoentje van het stoffenspektakel


En tussen het naaien door kom ik ook nog aan andere projectjes toe. Een leuke kapstok voor het Ventje bijvoorbeeld! Als je me volgt om Instagram heb je veel van deze foto's al gezien. Het verhaal erbij is natuurlijk ook leuk :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...