vrijdag 19 februari 2016

In de wolken

Dit stofje lag al een tijdje in de bak naar mij te schreeuwen: IK WIL EEN BROEKJE WORDEN! Oke, oke, ik ben de beroerdste niet, dus ik ging ermee aan de slag. Ik heb het broekje gevoerd, omdat het dan ook in de winter goed gedragen kan worden. Bijkomend voordeel is dat ik nu twee broekjes voor de prijs (of eigenlijk voor de tijd die het kost het te maken) van één heb! Binnenkort volgt er een zeversjaaltje met dezelfde stof, maar het Ventje vond dat het tijd werd om te spelen toen het broekje klaar was (en geef hem eens ongelijk).





Patroon: Zelf getekend van een bestaand broekje
Stof: Vicente wolkjes van Kleurenmix

Hij vond het wel erg leuk me even te helpen met opmeten. Nu ik deze foto zie jeuken mijn handen trouwens alweer voor het volgende project. Ik heb een paar mooie nieuwe Soft Cactusstofjes liggen die kussentjes voor deze TrippTrappstoel gaan worden. Ik heb er zin in!



3 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Zal wel lekker warm en comfy zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha, ha! Ik vond de foto van je hulp gisteren op IG ook al zo grappig! Leuk broekje heb je trouwens gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk!! Ik gebruikte dat stofje ook al, 't is echt te schattig he!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...