donderdag 1 september 2016

Weer een paar kraamcadeaus!

De baby's schieten als paddestoelen uit de grond. Bij al die mooie wezentjes hoort een mooi kraamcadeau, dus ik pakte mijn machine en ging aan de slag!
Inmiddels heb ik een aparte pagina gemaakt voor alle kraamcadeaus, het zijn er zo veel al!

 De tekst kent iedereen waarschijnlijk wel. Je kunt Pinterest niet open doen of dit rompertje verschijnt (of ligt dat aan mijn zoekgewoontes). De lijnen op de tas lukten niet met flexfolie omdat het te dun was. Gelukkig bood mijn naaimachine de oplossing!



 Ook deze tekst komt van Pinterest. Gemaakt voor een lief vriendinnetje.

 
Het idee om het kaartje op kammetjes van de Hema na te maken kwam van de opdrachtgeefster (superleuk idee!). Het was een enorm gepriegel (die dingen zijn toch kleiner dan je denkt), maar het resultaat mag er zijn!

2 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...