donderdag 27 februari 2014

De boodschappentas

Wat is dat toch heerlijk, zo'n vakantie! Dan kom je nog eens aan je projectjes toe! Deze tas is gemaakt van een soort linnen, ooit gekocht bij Ikea. Supersimpel model, maar superleuk!


































Zoals je ziet zijn de voor- en de achterkant niet hetzelfde. Aan beide kanten van de tas is het wel volop lente! Ik heb geen voering gemaakt, ik vond de binnenkant mooi genoeg afgewerkt (met de lockmachine).

Ik heb de naden een keer gestikt, zodat de vorm blijft bestaan. De stof is erg kreukgevoelig, dus alleen strijken hielp niet.



O ja, de nieuwe kamsnapstang werkt goed!



De lente in je bol! (of in je tas)
En omdat ik toch buiten liep, kan ik ook direct even mijn krokusje op de foto zetten. LENTE!!! :)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...