donderdag 1 mei 2014

Blokken

Met prachtige piratenmuziek op de achtergrond schrijf ik dit stukje. De tegelzetter zingt uitbundig mee en ik doe ook een poging. 'want de parelvissers van [onverstaanbaar], varen elk hun rondje meeeee'



Intussen ben ik ook nog aan het knutselen geweest. Op het pinterestbord van een vriendin zag ik leuke speelblokken staan.  'O, I love you, yes I doooo'. Alle credits voor het goede idee zijn voor haar :). Het was lastiger dan ik dacht om de naden recht te krijgen, maar uiteindelijk vond ik een manier waarop het eenvoudiger werd. 'Zonder jou kan ik niet leven, ik wil mijn liefde aan je geven' 


In de blokken zitten verschillende belletjes en rammeltjes. De vulling is van polyether (schuim voor kussens ed). 'Ik moest altijd aan je denken, mijn hart en liefde wil ik aan je schenken' Ik heb niet overal labels aan gedaan, omdat een baby die vlaggetjes ook wel eens zat zal zijn ;) 'Ik ga nooit meer van je heen, ik laat je nooit meer alleen'  


Mijn to-do-lijstje deze vakantie:
- telefoonhoesje
- slabbetjes (voor bij deze blokken cadeau)
- 2 t-shirtjes flocken
- Misschien een tas (de wedstrijd van sew natural)
- Een keuken bouwen

Als ik dat allemaal toch eens af heb...
'that's where I belohong'

3 opmerkingen:

  1. Leuk die speelblokken!
    :-) staat er op jouw to-do lijstje nu echt een keuken bouwen?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi to-do lijstje, op de mijne staan allemaal dingen die ik helemaal niet wil doen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuk idee! De labeltjes maken het helemaal af! Zetten we op ons eigen to do- lijstje. Veel succes met de keuken!

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...