zaterdag 5 juli 2014

Op je slofjes...

Een tijdje terug zag ik op het blog van Mrs. Cuddles erg leuke babyschoentjes voorbij komen. Ik was wel weer toe aan een haakwerkje en er zijn veel aanstaande moeders in mijn vriendenkring. Goed idee dus!


Het patroon baseerde ik op het patroon dat ik hier vond. Natuurlijk was ik niet helemaal tevreden met het resultaat, haalde ik alles drie keer uit en heb uiteindelijk een soort van eigen patroon gefabriceerd. Dat patroon staat alleen in hanepoten op papier en heb ik niet netjes uitgetypt, maaaaar ik kan jullie wel het resultaat laten zien!


Ik heb Phildar katoen gebruikt. Heerlijk zacht, maar irritant om mee te werken, omdat niet alle draadjes mee kwamen op de haaknaald. Zoals je misschien ziet, is de roze draad iets dunner. Ik vond dat het wel een leuk effect gaf.
Nu heb ik alleen nog niet zoveel verstand van de grootte van babyvoetjes. Laten we zeggen dat deze slofjes 'op de groei' gemaakt zijn!





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...