vrijdag 8 augustus 2014

Het mannetje op de maan

Deel 2 van de Grote Babyboom Dagen is aangebroken. Natuurlijk moest daar ook weer een cadeautje voor worden gemaakt, en zo geschiedde.


Het idee komt uit mijn hoofd. Ik wilde graag een muziekdoosje maken en zag dit mannetje ineens voor me. Het lijfje en hoofdje, armpjes en beentjes heb ik gehaakt, de rest heb ik van stof gemaakt. In zijn beentjes en armpjes heb ik elastiekjes gemaakt, zodat ze wat rimpelen.




Het muziekdoosje heb ik vastgemaakt aan het lint dat boven uit de maan komt, zodat het niet zo snel kapot wordt getrokken.



Deze ouders kregen ook een ooievaar in de tuin. En omdat ik toch vakantie had, mocht ik hem 'even' schilderen. Maar dan heb je ook wat! Een ooievaar! Ik vraag me trouwens af of jullie dit gebruik ook kennen, of dat het alleen in het oosten van Nederland wordt gedaan?




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...