dinsdag 17 februari 2015

De spijkerbroek

Allereerst bedankt voor jullie leuke reacties! Ook afgelopen weekend had ik het rijk alleen. Carnavallen met een dikke buik had ik niet zoveel zin in, vandaar dat ik weer achter mijn machines kroop. Dit spijkerbroekje rolde er als eerste onderuit.


Het stofje is linnenachtig, en dus perfect voor een klein bewegelijk mannetje. Het patroon haalde ik uit de Knippie. Aangezien ik nog steeds niet zo goed ben met patronen (ik ben te eigenwijs), denk ik dat een volgend broekje met hetzelfde patroon er totaal anders uitziet.
Aan de binnenkant wilde ik nog een leuk effectje maken met een andere stof.



Ik wacht trouwens nog op de post. Dan komen er nieuwe kamsnaps binnen en kan ik het jasje afmaken dat ook al zo goed als klaar is!
Wat is het toch leuk dat je zulke leuke kleertjes zelf kunt maken. Hoera! :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...