zondag 8 februari 2015

Vers uit mijn naaiatelier

Ik heb even getwijfeld, maar schrijf toch maar gewoon in het Nederlands, vooral omdat mijn Roemeens, Tjechisch en Russisch niet zo goed is. Dat zijn wel de landen waar de meeste lezers van dit blog vandaan komen. Voor het geval dat jullie ook Nederlands verstaan: leuk dat jullie meelezen!

Meneer was dit weekend weg om te wandelen met vrienden. Ikzelf zit liever binnen in deze kou en dat heb ik dan ook gedaan. Inmiddels weten we dat de kleine trappelaar in mijn buik een jongen is. Tijd om de babyuitzet bij elkaar te naaien dus! Dit weekend maakte ik een onesie, een t-shirt en een wikkeldeken. Het vierde projectje is een haakwerkje dat ook al bijna klaar is.


Het eerste projectje stond al een tijdje op mijn lijstje. Een onesie (ik hoorde laatst een kind dit een 'oh nee sie' noemen) van het patroon van 'kiind'. Het is een prima patroon en alles lukte zo ongeveer in 1 keer! Voor het eerst maakte ik zoiets complex van tricot. Al met al goed gelukt vind ik!

Het stofje is volgens mij van Stenzo, maar dat weet ik niet meer zeker :)





In mijn volgende update volgen meer foto's van de andere twee projectjes. Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...