zondag 17 april 2016

Het zonnehoedje

De zon begint te schijnen, maar dat dat ding ook in de ogen schijnt, vindt het Ventje niet zo fijn. Een zonnebril blijft niet op de neus, dus moest er een zonnehoedje komen (in de hoop dat die wel op het hoofd mag blijven zitten).


Ik heb hiervoor zelf een patroon getekend. Ik vind het namelijk mooier als de rand aan de achterkant minder breed is. Verder heb ik aan de achterkant een elastiek erin genaaid, zodat het misschien beter blijft zitten.
De foto heb ik snel genomen, want zo'n ding op je kop is toch maar raar (maar wel heel grappig, aldus Het Ventje). Misschien maak ik er nog touwtjes aan, zodat het hoedje op het hoofd blijft.


De effen stof is van Soft Cactus en de bloemetjes zijn volgens mij van Poppy. Beiden gekocht op het Stoffenspektakel (in de tijd dat ik nog een leven had ;))




Niet alleen ik ben creatief, Manlief is dat ook! De materialen die hij gebruikt zijn alleen iets groter. Maar het Ventje is erg blij met zijn mooie schommel!


Laat die zon dus maar schijnen!
O ja, Bedankt voor alle leuke reacties. Echt superleuk om te lezen!!!

3 opmerkingen:

  1. Dat is nog eens een goed idee. Mijn zoontje haat de zon in zijn ogen, maar een zonnebril opzetten doet hij ook niet graag. Misschien dat zo'n stoer hoedje hem wel kan bekoren.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof hoedje! Laat de zon maar schijnen nu!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik hoop voor jou dat het hoedje opblijft! Hier was het favoriet om ze af te doen.....
    Het is wel een toppertje zo dubbelzijdig, met van die prachtige stofjes.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...