zaterdag 30 mei 2015

Nesteldrang?

Ik heb me de laatste weken vaak afgevraagd wat dat precies is, nesteldrang... Als het betekent dat je als een zotte alles gaat schoonmaken, heb ik er absoluut geen last van.
Ik denk dat het betekent dat je als een zotte kleertjes gaat maken. Nou, als jullie mijn blog een beetje hebben gevolgd, kunnen jullie denk ik wel raden of ik 'last' heb van die nesteldrang. Last is misschien het verkeerde woord. Ik geniet van ieder stofje en klein kleertje dat ik maak. Toch ben ik het wachten nu ook wel een beetje beu. Laat die kleine maar komen!



Stof: Kersenpitje en een heel klein beetje blauwe soft cactus
Patroon: Basispatroon t-shirt uit een Ottobre (dit keer met een voor- en achterpand)


Dit konijn had ik al vaker gezien, maar zulke onzin mocht ik van mezelf niet kopen. Deze week stond het ineens in mijn huis. Ik weet echt niet meer dat ik het gekocht heb ;-) Laten we het maar op zwangerschapsdementie houden ;-)


In mijn volgende post zien jullie wat ik van deze stofjes heb gemaakt. Dit waren restjes waar ik samen met mijn nichtje een mooie tekening mee heb gemaakt!

3 opmerkingen:

  1. Ook al weer zo mooi! Weet je zo nog welke Ottobre het was? Ik ben namelijk op zoek naar een patroon om een pyjama te maken voor mijn nicht die pas een kleine kreeg!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Het was 2002-1. Ik heb de halslijn iets aangepast (de sluiting op de schouder).
      Je zou ook het kruippakpatroon van Kiind kunnen gebruiken, zonder onderkant. Ik zou dan wel de halslijn voor iets verlagen. Die is met enveloppehals.
      Succes!

      Verwijderen

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...