dinsdag 21 januari 2014

Telefoonhoesje

Omdat mijn 'oude' telefoonhoesje aan vervanging toe was (want: vies en geen zin om uit te wassen), mocht ik gisteren weer knutselen! Ik vind de blauwe bloemenstof die ik ook voor het slabbetje gebruikte, erg mooi en heb deze stof dus ook gebruikt voor m'n nieuwe hoesje.


Ook hier heb ik weer gebruik gemaakt van mijn nieuwe labels en Kiekielotlabel. Vandaag vroegen mensen me al waar je dat kon kopen, tof hè!


Ik wilde het zakje eigenlijk met magneetsluiting maken, maar dat had ik niet meer. Ik had geen geduld om te wachten tot ik een magnetische sluiting zou kunnen kopen, dus ik heb er maar gewoon een simpel drukknoopje voor gebruikt. Een volgende versie krijgt een magneetsluiting.



Het volgende hoesje van prachtige blauwe wol-stof is ook al in de maak. Ik heb mezelf gedwongen te stoppen gisteren, omdat ik morgen eerst wat materialen moet kopen. Maar ook dat hoesje wordt erg mooi! Wordt vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...