zondag 26 januari 2014

Tutteluil

Ook dit projectje zat al lang in mijn hoofd. Deze uil moest er hoognodig een keer uit! Vroeger had ik als knuffel een konijntje met een vlaggetje aan de poot. Het konijntje kon me niet zoveel schelen, het ging me om het vlaggetje. Deze uil heeft extra veel vlaggetjes, zodat de kinders er heerlijk mee kunnen frummelen.


De vorm van de uil heb ik afgeleid van een eerder gemaakt etui. Hij kijkt boos, maar ja, dat is wat uilen doen!


De gele stof is gemaakt van een microvezel-vaatdoekje. Absorberend genoeg om lekker op te kwijlen. In de vleugels zitten plastic zakjes voor het 'knispereffect'. 

Natuurlijk heeft ook dit projectje een labeltje met m'n naam erop. Dit keer een oranje versie gemaakt van jersey-stof. Het is zachter dan mijn andere labels en dus beter geschikt voor een tutlapje.


Welke baby wil met mijn uil tutten?

2 opmerkingen:

Laat je berichtje achter!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...